Påsklov

Nu är det äntligen påsklov. Det passar verkligen bra nu när det är nationellaprov i skolan och andra prov med för den delen. Än så länge så har det inte hänt så mycket. Igår var jag på sjukhuset i Linköping och tog blodprover för att se om funktionen på mina njurar är bra (har en liten och en normal). Jag tror att det är bra för allt funkar utmärkt.
På fredag blir det roligt för då drar jag till Göteborg :). På lördagen hade jag tänkt mig att gå på stan och se om jag hittar någon klänning till skolavslutningen för i Motala där jag bor finns det ingen klänning och om man har sån tur att man hittar en så har alla likadana sen :( tråkigt att det ska vara så litet här. Därför har jag hopp om Göteborg. Jag ska förstårs också titta på mamma som ska spela SM i bowling.
Just nu ligger jag i min säng lyssnar på spotify, tittade innan på anna anka söker assistent. En annan sak är också att jag är jätteförkyld, typiskt när man ska ha lov och allt, man orkar ju inte mycket. tur att det värsta är över nu är det bara en snorig näsa som är kvar.
Nu ska jag ta och kika in på några bloggar sen kanske jag ska titta på en film. Nån som har något bra tips om en bra film? säg gärna till :)
kram Sofi


Kommentarer
Postat av: Lorissa

ååh dem är söta. Träffade en idag, den var arg på målli. Surhund..



Händer imorgon då?

2010-04-08 @ 01:30:18
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/
Postat av: It´s you and me ! - Smycke- & Dekor tävling pågår !

Okej:) Göra på stan då ?

2010-04-08 @ 18:05:06
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina åsikter här tack!:

Trackback
RSS 2.0