28/5-09

Hej!
Idag är jag lite extra glad :D För jag har varit och hämtat en ny mobil. Men det som är lite tråkigt är att jag måste lägga in alla kontakter igen :/
Dagen i skolan har varit som vanligt tycker jag. Vi började med svenska där vi tittde på film (Troja). Sen så var det dags för gympa där vi hade betygsnack och jag fick ett VG. Sen så hade vi slöjd och då så gjorde jag ett  armband, inte världens finaste men men. Efter slöjden så hade vi lunch och matte. Vi hade engelska efter lunchen och till sist så blev det kemi. Sen fick jag äntligen gå hem :D.
Puss och Kram Sofi!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ha det skoj med nya mobilen!!

2009-06-02 @ 15:03:21
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina åsikter här tack!:

Trackback
RSS 2.0