27/5-09

Hello!
Idag så har jag varit i skolan som vanligt då. Vi började med mentorstid där vi hade klassråd. Haha och + att jag var ordförande och fick göra min röst hörd. Sen så hade vi elevensval och då har jag matte :S Men det mesta av lektionen gick åt till att prata Liseberg med Jennica och Moa. Resten av tiden så löste vi suduko.
När matten var slut så var det dags för so och min Raspberry dream som jag ska göra reklam för. Efter det så var det dagsför svenska och fick reda på mitt arbete som vi har gjort i svenskan. Fick VG på arbetet men inte i betyget :(. Så hade vi tyska också och fick reda på provet där och snacka om att det inte var bra fick bara 89% rätt. Det är dåligt för att vara jag :(. Sen sist så hade vi teknik och det gickju bra.
Efter skolan så var jag med Victoria ochvi plugade kemi och fysik. Vi bakade ågonkuckelimuck kaka som vi döpte den till och självklart så blev den helt misslyckad.
Nu så sitter vi och tittar på Extreme Home Makeover säger bara att jag vill ha de husen som de bygger :D
Puss och Kram Sofi!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

SV; är man effektiv hinner man med mycket! ;)

2009-05-27 @ 22:21:54
URL: http://alexxaandraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina åsikter här tack!:

Trackback
RSS 2.0