Today!

Hej!
Förlåt att jag inte skrev något igår men jag orkade inte för jag var hemma och var sjuk men idag så är det mycket bättre så det blev ju att gå till skolan.
idag i skolan så började vi med No inte det allra roligaste kanske men efter sen så hade vi tyska och vi hade vikarie för att våran lärare hade nationella prov med niorna så vi fick titta på film hela lektionen slappt :)
Men efter tyskan så hade vi engelska där läraren kör livet ur oss :P
Sen så var det dags för rörelse men det blev sitta i en soffa istället :P Iallafall efter det så hde vi lunch blev potatismos och korv som jag har ätit i 3 dar nu.
På lunch rasten spenderade den mesta tiden inne i c-lagets arbetsrum. Haha där har man alltid kul :)
Till slut så hade vi so där vi bara skrev massor, men sen fick jag gå hem :D

Nu sitter jag vid datorn har gjort lite kolsyrat vatten och äter alladins choklad som ser ut som hjärtan som jag fick av Anna :D Jättegoda! Senare ikväll så kanske det blir att hitta på något med brudarna ska bli kul :D
Vi ses Puss och Kram Sofi!


Kommentarer
Postat av: S O F I A | F O T O B L O G G

Sv: Hihi, detsamma ^^

2009-03-13 @ 16:22:44
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Ska bli kul :D<3

2009-03-13 @ 16:32:28
URL: http://liwelife.blogg.se/
Postat av: Sara

Intresserad av att tjäna pengar på bloggen? Gå in på min blogg och se hur lätt det är =)

2009-03-13 @ 17:27:29
URL: http://ertansara.blogg.se/
Postat av: Anonym

Otroligt intressant blogg!!! Nu vet jag vilka lektioner du haft och vad du tycker om dem.. Jag tog skärmdumpar så att jag kan spara informationen till när jag behöver den.

2009-03-15 @ 10:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina åsikter här tack!:

Trackback
RSS 2.0