LÄXOR!

Bahhh, gud vad jag hatar läxor. Jag lovar vi har massor med läxor aldrig en ända ledig stund. Nu iallafall så ä so-läxan gjord den värsta av alla sen har jag tyska också, men det var bara lite ord att lära in så den var ganska lätt.
Idag så var jag i skolan där vi hade hemkunskap där vi gjorde hamburgare och något äcklig coleslaw till som bara smakade lök, men det var tur att hamburgarna var goda iallafall. På svenskan som vi hade efter hemkunskapen fick jag skriva ett brev till JC där jag ska praoa vecka 13. Sen så hade vi fysik med Gunnel som alltid är lika tråkigt och man förstår inte ett dugg och så har vi prov på optik på frdag som jag inte fattar någonting av. Sen sist av allt så hade vi idrott där vi körde doppboll med massor olika bollar.
Sen fick jag gå hem, mycket skönt! När jag kom hem så satte jag mig vid datorn och bloggen självklart. På bloggen så tänkte jag att jag skulle lägga ut ett inlägg med alla finalisterna i melodifestivalen, det tog ett litet tag men sen till slut så fick jag ihop något ;) Sen 17:30 så var det dags för dans igen alltid lika kul :) 
Nu sitter jag vid datorn och ska gå och lägga mig snart blir så trött av alla läxor Puss och Kram Sofi! 

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej gullet!

Tycker du är så duktig som sliter med läxorna varje dag, tänk om bror din gjorde det.......:-).

I kväll kommer nog varken Karin eller jag till hallen, Karin ska plugga och jag ska träna. Puss Anna

2009-03-17 @ 07:40:57
Postat av: Betty Svensson

Hejsan! Händer i veckan? :)

2009-03-17 @ 15:16:44
URL: http://svenssonbetty.blogg.se/
Postat av: Betty Svensson

ja min storasyster

2009-03-17 @ 15:32:38
URL: http://svenssonbetty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina åsikter här tack!:

Trackback
RSS 2.0