DAGEN!

Idag så har jag varit i skolan, fört hade vi mentorstid, elevensval, so, svenska, tyska och sen teknik. På elevensval så har jah mediakunskap och då så hade vi en frågesport om massmedia typ. Den som vinner får en glass eller nått :P så vi får väl se om man vinner ;) ja sen var det nog en vanlig dag hände inget speciellt. + att nu är det bara 2 dar i skolan till och sen blir det ju prao :). Ska bli skönt att komma ifrån skolan ett tag. Sen så gick jag hem och åt lite mat och nu sitter jag hät och skriver på bloggen. Sen måste jag plugga fysik som vi har prov i på fredag, HATAR PROV!


Kommentarer
Postat av: julhia

sv: åh tack så mycket :)

lycka till på provet!

2009-03-18 @ 18:35:27
URL: http://juulez.blogg.se/
Postat av: julhia

sv: gör de säkert :D

2009-03-18 @ 20:23:53
URL: http://juulez.blogg.se/
Postat av: Anna

Lycka till på provet som du läser går det säkert som en dans. Kanske kan vi hitta på något kul i helgen om det är OK för mamsen. Du kan väl messa med mig om det. Puss Anna

2009-03-19 @ 19:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina åsikter här tack!:

Trackback
RSS 2.0