DAGEN!

Nu har jag inte skrivit på ett tag och eftersom Anna vill att jag ska skriva lite oftare så får jag väl ta och göra det ;)
Idag iallafall så gick jag runt i pyjamas till kl 2 sen så fick jag städa toan och plocka bort lite kläder från mitt skrivbord.
När allt det var klart så var det dags för mat, kött och potatis blev det mycket gott :)
Jag hade så tråkigt så jag följde med Håkan ut en sväng och lämnade bingolotter. VI blev sugna på milkshake så vi åkte till MC och köpte två stycken. Vi åkte vidare till Skobes och tvättade bilen när vi gjort det så åkte vi och hälsade på Valborg. Vi var tvungna och slänga lite skräp också så när Håkan gick ut och slängde skräpet så satt jag kvar i bilen och läste Expressen, självklart så träffar Håkan någon och prata med. Den som han pratade med trodde jag var en hund som satt i framsätet :P
Nu iallafall så sitter jag och tittar på Roy och Roger med fötterna i ett fotbad, härligt härligt :D
Puss och Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina åsikter här tack!:

Trackback
RSS 2.0