...

hej hej!
vet att jag inte har skrivit på jättelänge men har inte suttit vid datorn så mycket så det har inte blivit så mycket skrivande. Men idag är det sista dagen på påsklovet :( Jag har ju hunnit med att vara med både mormor och farmor och lite kusiner. Jag har varit i örebro simhall där jag fick minst 100 blåmärken i forsen som dem har. Nu har de börjat på mitt nya rum vi håller på att sätta upp gipsskivor sen så ska jag välja tapet också :) Idag vet jag inte vad jag ska göra men vi får väl se.
Puss och kram Sofi!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!

Bra att du gör andra saker än sitter framför datorn tycker jag! Hoppas du får det fint på ditt nya rum.

Kram Anna

2009-04-14 @ 12:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina åsikter här tack!:

Trackback
RSS 2.0